Wednesday, January 19, 2011

Gambar pernikahan Siti Saerah dan Saiful Anuar





Kita semua sudah sedia maklum yang Siti Saerah sudahpun selamat dinikahkan dengan Saiful Anuar di Kuala Lipis, Pahang pada 27 Oktober yang lalu.. Majlis pernikahan Siti Saerah yang dilakukan secara rahsia ni hanya dihadiri oleh kaum keluarga dan rakan-rakan terdekat sahaja… Buat sesiapa yang tidak dapat hadir atau tidak dijemput tu, marila kita layan je gambar perkahwinan Siti Saerah dan Saiful Anuar ni…










Siti Saerah bernikah dengan Saiful Anuar. Tiada planning nak buat kenduri besar besaran ke? Kan dah jadi penyanyi, kena lah buat besar besaran untuk peminat dan media. Katanya Siti Saerah sedang berbulan madu di Johor.


2 comments:

  1. last week tgk kat galaksi ker melodi... saerah dah ehem2.... allahualam...

    ReplyDelete
  2. tahniah...tapi knapa tak nampak pun kelibat ct no...

    ReplyDelete