page

Tuesday, January 4, 2011

Besday giveaway

Assalamualaikum semua.....
Nie la 1st GA untuk tahun 2011 yg aku nk join nie..
aku xnk buangkan masa yg aku tgh free sekarang nie 
so aku terus nk join la...korang nk tau knp aku teringn nk join jgk...
kihh..kihhh...sbbnya besday ain nie awai sehari dr besday aku..
besday aku 25hrbln...
ape2 pun ain saya nk ucapkan hepi besday ye moga2 pnjg umur dan di murah kan rezeki hingga akhir hayat



SYARAT PENYERTAAN:         

  • Jadi follower saya ( Dh lama pun saya jd follower cik ain nie)
  • Letakkan blog saya di list blog anda( ok saya dh letak cik ain tgk la yerrr)
  • Tag seorang kawan anda.. (k dgn pantas nya saya nk tag lebih dr sorang la blh kot....hehe ,Nama2 yg di Tag ada di bawah....
  • Tempelkan pict atas nie kat sidebar anda yew dan linkkan tau dengan blog kita..(k skrg jgk sy letakkan)
  • Buat satu entri pasal giveaway ni dan tinggalkan komen di entry ini yang mengandungi nama dan link entry anda... (k saya dh buat )

Tag 3 Orang:





HADIAHNYA...
..
..
..


Nie la hadiah untuk yg bertuah


Kalau korang nk join klik sini >>>>GiveAway 
cepat2 jgn lepaskan peluang yg ada

TARIKH TUTUP: 31st Januari 2011 


5 comments:

  1. good luck dear


    waaa, besday ain tu 24hb ya?

    besday u 25

    besday aen 23hb

    wah, dekat2 smua nya

    Btw, good luck again ok dear


    p/s ; jom tolong komen sini

    http://officialaenlicious.blogspot.com/2010/12/contest-fesyen-untuk-semua.html

    wish me luck yaa


    :)

    ReplyDelete
  2. thnks...dah join, harap anda berjaya..the best!

    ReplyDelete
  3. nur ain: k thnkz ye...owhh besday aen 23hb...hmpir2 besday kita nah..

    dinaz:welcom....k hrp2 cm 2 la...
    gud luck utk awk jgk tw

    ReplyDelete
  4. hai cik apple sweet..
    tq ek join GA nie..
    good luck ok...

    ReplyDelete
  5. ain:hye....welcom
    k thnkz gk untk ain coz wish

    ReplyDelete