page

Thursday, January 27, 2011

++ BEN ASHAARI BLOG ++

Assalammualaikum 
saya nak jugak masuk bloglist En Ben
sekarang jugak saya  jwp syarat2 En Ben buat

Header En Ben
  1. Letakkan header BEN ASHAARI BLOG( dh letak )
  2. Tajuk : BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini .. ( ok saya buat dan saya 
  3. Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini ..
    Saya update blog x tentu brp entri dlm sehari kadang2 2,3 entri jgk tapi kadang2 1 entri jela....dan jumlah entri hingga kini br 67 sebabnya usia blog sya br la 5 bulan

  4. Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI .. 
    ( saya memang amat2 berminat nk masuk dalam bloglist En Ben sebabnya teringin nk jd seorang blogger mcm En Ben nie yg femus dan semakin hari blog En Ben makin2 terbaik...sehingga masuk dalam majalah rapi keluaran Februari nie...... )
    5. Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?
    Saya takde la sampai nk popular sangat...cukup la sekadar org kenali blog Apple Sweet nie     sekiranya blog Apple Sweet ni popular, saya nak buat jugak segmen macam En Ben buat nie..... Segmen2 yg En Ben buat 2 supaya menaikkan nama blog lain yang nak ramai kawan lagi la....insyaallah saya akan cuba memberi idea2 yg baru dan yg terkini....insyaallah kalau ada rezeki lebih bolah buat amal jugak....
    **Kalau dah siap hantaran kan ke ruang entri En Ben**


    **Harapanku harap2 dapat masuk dalam senarai bloglist En Ben nie, kihh...kihh  (",) **


    P/s:Cepat2 korang join kalau berminat klik >><< SINI >><<

8 comments:

  1. wah, nice entri boleh try jgak ni :) anyway slam kenal ye :)jmput la snggah ke blog sy :)

    TIPS: 8 CARA MENINGKATKAN TRAFFIK KE BLOG SECARA BERTERUSAN

    ReplyDelete
  2. nak ada ramai kwn juga..suka blogwalking...

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya disenaraikan dalam bloglist En. Ben..

    ReplyDelete
  4. Semoga berjaya disenaraikan dalam bloglist En. Ben..

    ReplyDelete
  5. akak dah hantar kad birthday semalam dah dpt ker?

    ReplyDelete
  6. salam

    semoga berjaya dapat tempat yea =)


    ziarah rakan yang saya follow =)

    ReplyDelete
  7. Tahniah...insyaallah Ben akan baca entry ni.

    ReplyDelete
  8. redzuan:salam kenal jgk...k nanti sy sggh blog awk lak...
    Mama:ermm 2 la nk kena blogwalking slalu la nk rmai kwn nanti/....
    lulu:Thnkz....
    lizz:ok akak dpat pun thnkz sgt2 tw
    sissyira:wkslm.....tima kasih hrp2 cm 2 la..k
    zmah:tQ ye

    ReplyDelete