page

Monday, March 14, 2011

++ SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA ++


Assalammualaikum semua...........

Segmen En Ben kali nie saya rasa nk join la....rasa syok la pulak bila

tnya soal cinta2 .....kihhh..kihhhhh saya xnk buangkn masa lagi 

sekarang saya nk jwp soalan2 En Ben......


LELAKI pilihan anda ?
  • Mesti la lelaki yang baik,setia,jujur dan ikhlas.....
  • yang beragama supaya boleh membimbing aku ke jalan kebenaran-Nya
  • yg boleh menjamin masa depan......
  • mesti yg x panas baran
  • yang paling penting sayang aku dan terima aku seada nya


Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda?
  • hehe3....seksi dengan badannya yg mantap2,
  • seksi pada suara yang tegas....


LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. 
Apakah anda rasa LELAKI hanya 
berkorban sebelum memiliki cinta anda ?
 Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?

  • ye...ada sesetengah lelaki sanggup korban demi cinta sejati
  • aku rasa memang da jugak lelaki yg berkorban sebelum memiliki cinta saja....
  • tapi bila dh dapat cinta x mau menghargai pulak yang....dgn macam2 perangai dia tunjuk pada kita
  • kadang2 pening jugak dgn lelaki nie


Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
  • Ye memang pasti aku tidak sanggup bermadu sebabnya mmg hati aku tidak boleh terima,aku mmg tidak suka yang pasti nya


Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan 
anda lakukan ?
  • pertama aku akan tanya dia kenapa kau cari teman wanita lain....
  • aku dah ada di sisi kau tidak cukup lagi ke...
  • adakah dia sayang aku,jika kalau la dia jawap masih sayangkan aku,aku minta dia tolong lepas teman wanita lain....
  • kalau dia tidak tinggal kan teman wanita lain...jgn harap la aku yang tima dia dh 


LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
  • entah la apa2 pun kita tgok diri sendiri la 


SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? 

Apakah buktinya ??
  • berdasarkan pengalaman aku la perempuan yang setia....
  • buktinya kisah2 nya memang pernah terjadi pada aku sendiri memang aku rasa terkilan dengan sikap lelaki.....sampai sekarang aku tidak boleh percaya pada lelaki.....ntah la sampai bila,aku rasa fobia tkut aku di tipu lagi..sudah2 xnk pnjng citer kang aku mengalir air mata aku lak nie




Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
yes!!!aku mmg yg seorang cemburu tapi bertempat la kalau aku nk cemburu pun...

tapi kan semua orang akan ada sifat cemburu....lalala cemburu tanda sayang tau,tidak salah kan kalau cemburu ada jugak



Hatiku Berbicara

Lelaki itu yang tak pernah tahu, hati perempuan bukannya lampu yang suis ; bisa dibuka ditutup

Perbezaan di antara lelaki dan perempuan, 
hati lelaki itu keras........
hati perempuan itu lembut.

P/s:KALAU NK JOIN SILA KLIK<<< Segmen En Ben>>>>

19 comments:

  1. jijah singgah :)


    baca entry jijah juga tau!

    http://nurazizahyahaya.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  2. salam,
    mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

    soal apisv2

    ReplyDelete
  3. pngalaman byak mgajar kita sgalanya kan.
    :)


    suka bca pndpat org mcm2 jpwan...

    hihi.
    salam singgah dri blog Abg Beng

    http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

    ;D

    ReplyDelete
  4. sweet.. tapi mmg betul.. byk yg kita jumpa pompuan lbh setia..

    ReplyDelete
  5. Cik Azizah:OK tq sudi singgh baca entri nie

    ReplyDelete
  6. apisz:wkslm.....thnkz sudi singgah my blog,k sy terjah blog kamu pulak

    ReplyDelete
  7. Fyqa:yep mmg pengalaman byk mengajar kita kn...hehe3...ok sy sggh blog fyqa lak...

    ReplyDelete
  8. dya adriza:Thnkz...yes saya setuju mmg btl la pmpuan lbh setia hehe3

    ReplyDelete
  9. macam-macam japawan ada...
    ser0nok baca...


    salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

    ReplyDelete
  10. sua sue gud morning.. sua sue gud morning.. istimewa raja.. hehehe

    salam kenal..

    ReplyDelete
  11. SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 TeNGah MaLaM BaCeR uR oPiNioN.... (^_____^)V

    ReplyDelete
  12. salam...

    seronok baca...."suara seksi yg tegas mcm mana ya..

    http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  13. hehe betul tu..hati lelaki memang keras! ego, nombor 1..:P

    meh ke rumah..
    ~health centre~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  14. solo molo:yep mcm2 ada meh la sggh lg hehe3....
    thankz tw sudi sggh my blog

    ReplyDelete
  15. fuuyoh:salam perkenalan,TQ sggh my blog

    ReplyDelete
  16. sis Nad:salam...TQ sudi sggh my blog

    ReplyDelete
  17. singgah dari segmen BA
    salam perkenalan

    macam2 pendapat tentang cinta
    jom baca pendapat saya jugak!
    http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  18. sekamar rindu:wkslm.....thnkz sudi sggh my blog,n salam kenalan

    ReplyDelete
  19. dya ly:ye mmg btoi lelaki mmg keras hati ckit berbnding pmpuan.....ego pn sma jgk...
    ok sy sggh blog dya lak....

    ReplyDelete