page

Thursday, March 31, 2011

Lu Pikir La Sendiri



Salam semua..
Knp la hang jadi cm 2 aku x sangka la 
ada sorang girl nie,entah la apa nk jd apa kt dia nanti
dia buat keje x amanah sudah la...aku x kata apa aku diam je
biar lah tuhan je balas dgn perbuatan dia....macam2 lg la,
dh tue cakap bohong kt aku macam2.ckp plak putaq belit macam2 la
aku nk hurai mmg pnjng


Ada la satu hari 2 aku terpikir nk check follower aku nk tgok dia ada x 
dalam list follower aku....fuhhhh check2 tgok
dia dh unfollow aku rupanya
dl aku tgok list blog aku da dalam bloglist dia tp skrg dia dh delete semua
hahahahahahahha.....
dia dh rasa dia bersalah sebab tue dia dengki kt aku....
dh tue FB aku pun dia remove...
dia mmg btl2 hati yang....!!!!!?????!!!!
aku xnk cakap dia 2 hati apa.....
minta2 la bg dia pikir bila dia buka blog aku nie

P/s: Minta maaf yerkkk....1st time update entri cm nie



4 comments:

  1. uiks sekali update 2 3 entri.
    orang macam tu memang sentiasa ada.
    tapi betul ker semua tu bukan salah paham.
    mana la tau boleh bincang lagi.
    apa2pun sabar k.

    ReplyDelete
  2. statement baik punya.. hahahaa...

    follow me k.. http://niza-alexander.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jgn marah2, nnti cpt tua.heheheh..just kidding..

    menarik blog nie..hehehe

    saya follow blog nie, bole follow saya kembali?huhuhu

    ReplyDelete