page

Saturday, November 27, 2010

♥ Tima kasih untuk Beela bg "AWARD" ♥

Award yg ke3

Salam semua..huhu3 saya dapat award lagi,award nie yg ke3...
award nie dr (beela)....thank sesangat beela coz sudi bg award nie kt saya.
ok saya akan jwp soalan2 di baway yer...

1.Kenapa anda suka berblogging
Sebab-sebabnya msti la best bila dah pandai berblogging nie 
n boleh jugak cr kenalan baru

2Kenapa nak tarik followers?Anda superstar ke?
Hehe3 sbbnya saya nk cari kenalan
 n boleh jugak share cerita dalam blog  nie

3. Cerita sikit perangai anda.
Jawap dgn ikhlas nie..hehe3 saya seorang yg sensitif ckit.
senang berkawan.cerewet ada jugak la
tp x banyak sangat la..senang jgk merajuk n mudah di pujuk la plak

4.Best tak dapat award?Excited mybe?
Fuhhhhh.....semestinya la best bukan senang nk dapat award nie

5.Pernah tak terfikir nak masuk magazine A.K.A me-war-warkan 
blog anda?
Haha3....msti la penah terfikir macam 2...
betapa gembira tau kalau dapat masuk

6.Saya Tag 3 orang rakan saya untuk terima award nie pulak.

P/s:Yang dah di tag,bila dah ambil sila bagi tahu di cbox saya yer..




No comments:

Post a Comment