page

Wednesday, February 2, 2011

Sebak Di Hati Siapa Yang Tahu

Assalammualaikum.....
Pening pening pening  aku pikir knp la dia buat macam nie kat aku.....aku buntu entah ke mana aku nk pergi pun x tahu la.....semangat aku pun jatuh menjunam ke dalam2....
tergamak dia x jujur n ikhlas kat aku....
selama nie aku caya kan dia tp knp dia sanggup buat macam 2 yerr.....



Kini, barulah aku sedar akan hakikatnya..aku terpaksa menerima 
kenyataan
yang dia sudah tiada lagi disisiku. Malahan aku terpaksa menerima 
hakikat
bahawa dia bukan milikku lagi.
Sebak di dada kurasakan. Menitis air mataku mengenangkan sejarah 
silamku...dan dia. Tiada siapa yang dapat memahami akan perasaanku yang terluka......




6 comments:

  1. sabar2...jgn patah semangat kan yg lain ada lg...

    ReplyDelete
  2. sabar no cheq,,,is pon pernah lalu,,but life must go on kan..chill ok :)

    ReplyDelete
  3. sabar byk2 tau..
    kdg2 allah bagi petir+guruh+ribut sbb DIA nk kurniakan PELANGI yg indah pd kita ^^

    recent post : |kenal mohsen namjoo???|

    ReplyDelete
  4. bykkn bersabar ye awak. ada hikmah semua tu. dulu pun sy mcm awk jugak. hidup msti ditruskan ;) sntiasa trsnyum ;D

    ReplyDelete