page

Wednesday, February 16, 2011

SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS



Assalamualaikum  n Hye semua....
Hari aku nk join segmen En Ben.....dah lama rasa x join segmen En Ben nie...
aku Bz ckit skrg....nk update entri pun time free jela...allamdulillah la hari ini x berapa bz sgt la
so dpt la join segmen nie.....segmen nie memang senang n mudah ye syarat2 nye...

Untuk sertai , sila buat satu entri khas :

  1. Letak header BEN ASHAARI blog(Done)
  2. TAJUK :  SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS. dan linkkan ke entri ini ..(Done)
  3. Tinggalkan url entri blog korang tau ! bukan url entri aku !! huwaa.. semalam ada ramai buat gitu.. jadi aku terpaksa skip...( yes dh tinggalkan pun)


En Ben nk Tutup Segmen nie Mlm nie tau....

p/s:kalau nk join klik SINI

10 comments:

  1. salam perkenalan.. fa dari blog en. ben untuk segmen ni. jemputlah ke blog fa plak yer... ^__^

    ReplyDelete
  2. salam,
    mengunjungi rakan2 blogger tegar;)
    eh bergurau;p
    slm perkenalan,
    dtg dr blog abg ben;D
    blog apisv2

    ReplyDelete
  3. shafa:salam kenalan jgk dr cik apple....ye cik apple dh sggh pun blog fa

    ReplyDelete
  4. apisv:wkslm...salam kenalan tq sggh sini...

    ReplyDelete
  5. udin : salam perkenalan...tq sggh sini

    ReplyDelete