page

Wednesday, August 24, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432


Salam semua…
Pejam celik pejam celik kita berpuasa dah hari ke 24 
tiggal 5 hari saja lg bulan ramadhan akan berakhir 
pastu tiba lah bulan syawal yg mulia….
dan  kita akan sambut hari raya aidilfitri ….
Yeahhh esok saya last keje,saya akan bercuti selama seminggu
selama bercuti  blog saya pun cuti jgk la coz kt kg 
saya x ada tenet...nanti bila dh masuk kje semula saya
akan update entri n gambar2 raya...
Di kesempatan bulan ramadhan yg mulia nie…
saya menyusun 10 jari ada salah dan silap terkasar bahasa 
sama ada secara lisan atau penulisan harap di maafkan….
dan halalkan makan minum…
untuk korang yang nk balik kampong halaman 
berhati2 lah di jalan raya…ingat lah orang yang tersayang…



Jika HATI sejernih AIR, jangan biarkan IA keruh,
Jika HATI seputih AWAN, jangan biarkan dia mendung,
Jika HATI seindah BULAN, hiasi IA dengan IMAN.
  Mohon Maaf zahir Dan batin

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


6 comments:

  1. selamat hari raya ye :) nak duit raya tau! :P

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..lama rasenyer CikNyz tak jenguk belog ni… maaf sbb CikNyz bz dgn kije ..dikesempatan ni CikNyz nak ucapkan

    Selamat berpuasa & Selamat hari Raya
    http://syazny7.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya.html

    ikuti jugak entry pasal Gunung kinabalu dari Part1-Part 4
    http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu.html

    ReplyDelete
  3. slmt rye!heheh.ampun maap dipinta=)

    ReplyDelete
  4. Salam ukhuwah,
    Salam Aidilfitri,
    Salam Kemerdekaan.

    Di bulan mulia, Syawal ini saya mengambil
    kesempatan menyusun jari memohon maaf
    kiranya ada salah dan silap yang mengguris
    hati.. Salam kemaafan;

    - ahsfantasy24.com.

    ReplyDelete