page

Thursday, April 7, 2011

BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI


Segmen Segera : KALAU AKU INI DIA !!




Assalammualaikum semua...........




1.En Ben suruh Jelas kan KENAPA KORANG NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI



saya suka join segmen en ben sbbnya untuk mencari kenalan2 sesama blogger.

kalau saya join segmen en Ben msti ramai mai terjah blog saya pnya...
bg tahu kata dia org dr blog en Ben.
fuuhhhhhh betapa seronok bila ramai2 mai terjah blog yg x seberapa pndai update entri nie 
mmg byk best la bila ramai2 kawan2 blogger menyokong untuk berblog nie....tue plak byk yg berebut nk menang..sapa2 yg join mst nya nk menang kan...segmen nya jgk la buatkn follower sy makin bertambah ...... segmen   En Ben   yg ke2 nie la saya join la follower sya naik mendadak2 dr 10 naik hingga 100 lbh jgk la...rasa teruja bila tgok Follower bertambah...sbb tue sampai sekarang kalau sy sempat n x bz dgn kje msti nk join kalau walau cmna pun....sya teringin jgk nk en ben
promate header pilihan hari ini yg selalu en ben pilih tue
En Ben pilih dgn cara macam mn erkkk....


P/S:JOM JOIN RAMAI2...


KLIK DI BAWAH NIE


^^^^^
^^^^^
^^^^^
^^^^^
^^^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^^
^^^^^
^^^
^

5 comments:

  1. salam..uiks..aku pon rase nak join lah..huhu..oppss..tuan blog..blog tuan aku dgn rela hati bloglistkan blog tuan at my bloglist..so..pls bloglist kan blog aq juga disini yer..tq..banyak2...:)

    need-for-speed-shift-2-unleashed-full

    ReplyDelete
  2. rajin join segmen BA kan.. hehe.. gud luck yaa.. :)

    ReplyDelete
  3. hehe rajin kamu join segmen abg ben ni..saye da tak terkejar..:)

    meh ke rumah..
    ~pray for mawaddah~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete