page

Wednesday, December 8, 2010

Jom Daftar Ke BlogLarian

Assalamualaikum semua......kihh..kih...saya kena tag lg oleh (LadyzuL)
kalau tak di tag pun saya memang teringin
 jugak nk daftar ke (bloglarian) ,
(encik furdunesia) pengasas bloglarian


Kepada yang nak join bloglarian, sila buat seperti yang dinyatakan:

1)Pastikan ada banner BlogLarian -Done-


2)Jadi Follower BlogLarian -Done id apple sweet -

3) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
Saya suka berblogwalking kerana ingin mendapat kawan2 yg ramai,
dpt membaca maklumat2 yg terkini,dapat jugak mengetahui tentang bogger yg lebih baik lg la..

4) Tag 3 orang -ok saya akan tag kwn2 saya-
i) IeZzA
ii) suez
iii) syira

5) Beritahu rakan tag anda tentang BlogLarian -Done-

6) Akhir sekali Masukkan tajuk dan link en3 tadi dalam komen ini bersama tajuk blog untuk disenaraikan -Ok skrg jugak saya buat-

*kalau korang nk join klik la encik furdunesia 




2 comments:

  1. insyaAllah kalu ada kesempatan ieza buat yer...tapi xleh nk janji ni sbb ieza betul2 xde kesempatan nk ngadap lappy lama2...buka pn kejap2 jer...thanks taq ieza..

    ReplyDelete