page

Tuesday, May 31, 2011

Akad Nikah Dan Majlis Perkahwinan Salih Yaakob Dengan Isteri ke4

Selamat sudah Salih Yaakub diijabkabulkan bersama isteri ke 4 nya, Emi(Samihah Sheikh Ali,25) hari ini. Cukup sudah kuota 4. Cantik betul isteri baru Salleh ini. Mengancam oo bila dah makeup.

Dengan 2 lafaz akad mereka selamat bergelar suami isteri.Hantaran yang diberi sebanyak RM25000. Pada majlis pernikahan tersebut, isteri-isteri Salleh yang lain tidak kelihatan.





Tahniah kepada kedua mempelai. Semoga berbahagia hendaknya. Selamat Pengantin Baru kepada Salih dan Emi.

SEGMEN 24 JAM ! :: AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

Assalammualaikum
Segmen ringkas sempena HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA pada setiap 31hb Mei ...
aku memang x suka rokok,perokok.asap rokok dan sebagainya...merokok 
juga membazir wang ringgit dan kesihatan pun x sihat,serius aku memang benci rokok 

Jom sebarkannya .... sangat mudah ..

Kalau nk join klik SINI

Tuesday, May 24, 2011

Jom Layan Cite Melody......Mmg best!!!! Di Astro Ria


Assalammualaikum semua.....
Ptg nie x sabaq nk tgok cite melody pukul 6.30ptg
di astro ria...mmg best la aku x mis lnsg. msti tgok cite dia x jemu2
ulangan dia pn aku tengok lg...
mai kje kt opis pn tgok dlm youtube lg hehe3
korang minat x??
kalau minat angkt kaki kihhh..kihhhh!!!
Lagu tema cinta melody "Aishiteru" 

Chelsea Olivia sebagai Melody

Randy Pangalila sebagai Elang

:: Sinopsis Sinetron Cinta Melody ::
Melody adalah gadis yang cantik dan cerdas. Dia bekerja sebagai supervisor di sebuah syarikat makanan segera. Melody tinggal bersama nenek (Fatima), ibu (Nissa), tante (Hanny), dan dua sepupu (Agung dan Jelita). Hanny dan Nissa adalah dua menantu Fatima yang tinggal bersama, setelah anak-anak Fatima (Fajri dan Fajar) meninggal secara bersamaan karena kecelakaan. Saat kecelakaan itu, hanya mayat Fajri yang ditemukan sementara mayat Fajar tidak.


Hal ini menyebabkan Nissa percaya bahawa suaminya masih hidup. Nissa selalu marah kalau Fatima ingin membuatkan makam untuk Fajar. Nissa marah dengan dalih bahwa tidak masuk akal membuat makam tanpa ada jasad. Sementara itu Hanny sangat membenci Nissa karena ia merasa bahwa suaminya meninggal karena kelalaian Fajar membawa mobil. Hanny menganggap Nissa adalah janda pembunuh.

Suatu hari, Melody bertemu dengan Elang dan tidak sengaja menabraknya. Terjadilah pertengkaran di antara mereka. Elang sebenarnya anak pemilik perusahaan tempat Melody bekerja. Elang dididik orang tuanya (Anggika dan Bharata) untuk bisa mengatur perusahaan mereka, tetapi harus dari level bawah dulu. Dan Bharata menempatkan Elang sebagai asisten Melody. Betapa terkejutnya mereka berdua ketika menyadari mereka harus bekerja bersama. Pertengkaran dan perdebatan pun akhirnya selalu mewarnai pekerjaan mereka.

Jom layan lagu tema cinta melody
^^^^^
^^^^^
^^^^^
^^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^
^^
^
Zivilia Band: Aishiteru


Saluran: Astro Ria (104)
Waktu siaran: 6.30 petang (Setiap Isnin-Jumaat)

Monday, May 16, 2011

Happy Teacher's Day 2011


Assalammualaikum Semua....
Saya mengambil kesempatan untuk mengucap selamat menyambut hari guru 
pada 16 Mei 2011 yang disambut di seluruh negara pada hari ini.
 Semoga terus menjulang dan memartabatkan pendidikan.
 Terima kasih jugak saya ucapkan pada guru2 semua
atas didikan,bimbingan dan ilmu.
Guru banyak berjaya kepada nusa dan bangsa. 
Tanpa guru, tidak akan lahir manusia yang berilmu & berpengetahuan tinggi.
Tema / slogan hari guru tahun 2011 adalah
"GURU PENJANA TRANSFORMASI
PENDIDIKAN NEGARA".

Sajak Yang Di Tulis Oleh Allayarham Usman Awang

Monday, May 9, 2011

Hatiku Hancur KeranaMu.....


Hadirmu..
membawa terang didalam dunia ku yang hitam kelam..
Dirimu..
membuat tangisku berubah menjadi tawa..
Senyummu..
membuat aku memiliki semangat untuk hidup..
Kasih sayangmu..membuat aku yakin masih ada cinta tulus itu..

Ternyata semua itu hanya anganku..
Hanya mimpi semu yang tak akan pernah jadi nyata..
Hanya derita yang membuat aku terpuruk
didasar jurang yang semakin dalam..
aku hancur..
aku terluka..
aku kecewa..
aku menderita....

Dirimu membuat tangisku..
bagaikan melody dari sebuah lagu kematian..
Senyummu seperti belati yang meyayat-nyayat relung hatiku..
Kasih sayangmu telah membunuh jiwaku..
Hadirmu hanya membuat aku terperosok lebih gelap lagi dari duniaku


Aku berdiri sendiri didalam gelapnya dunia..
gelap..
gelap dan hanya gelap..
Cahaya itu telah menjauh dan semakin menjauh..
kini aku sendiri
Selamanya sendiri dan aku hancur….

Dear My Mom....Selamat Hari Ibu


Selamat Hari Ibu untuk mak saya....terima kasih kerana mak membesaqkan ceq dgn penuh kasih sayang...pengorbanan mak ceq x akan lupa hingga akhir hayat  ceq...I LOVE MY MOM muahhhhhhhh...ceq sayang mak sgt2...sya x lupa jugak buat mereka semua yg bergelar ibu,.semoga menjalani kehidupan ini dgn penuh keceriaan terhadap keluarga dan mendapat berkat daripada Allah Yang Maha Esa..... 


SAYANGI LAH IBU DAN BERDOA LAH 
SEGALA-GALANYA UNTUK IBU


Jom layan
 lagu:airmata ibu
penyanyi: siti nurhaliza
.
.
.
.
.



IBU JASA MU AKAN KU KENANG HINGGA AKHIR HAYAT KU,
IBU ENGKAU LAH RATU HATI KU....



Tuesday, May 3, 2011